pomladna utrujenost

PREŽENI POMLADNO UTRUJENOST!

Pomlad je čas jeter, jetra pripadajo elementu lesa. Zato spomladi priporočamo vnos sladkega in pekočega okusa, ker spodbujata delovanje jeter, ki morajo pognati življenjsko silo skozi celotno telo. IZOGIBAJMO SE KISLEMU OKUSU.

pomlad1SPOMLADANSKA SUPER HRANA JE ZATO PREDVSEM:
zelena čebula, por, gorčični listi, krompirjev jam,, dateljni, gobe, peteršilj, špinača, bambusovi vršički…

Sveža zelena in listnata zelenjava je zelo priporočljiva. Pomlad je nova energija, novo rojstvo, nov začetek.


pomladna utrujenostPomembno je da ne uživamo preveč ocvrte, zamrznjene in surove hrane, saj to oslabi VRANICO, ki je spomladi zelo šibka in občutljiva in tako še okrepimo pomladno utrujenost!

Če je vranica šibka imamo lahko okrogel trebušček, saj se nam v telesu nabira vlaga! Ko imamo v telesu preveč vlage se nam odvečni kilogrami zelo hitro kopičijo. Zelo težko jih tudi izgubimo. Ravno tako, je v tem primeru pomladanska utrujenost iz dneva v dan samo še večja.

Če smo čez zimo pridobili kakšen dodaten kilogram zaradi manjše telesne aktivnosti, obilnejšega prehranjevanja, potem se spomladi lahko to opazi kot nakopičena vročina (suho grlo, slab zadah, zaprtje, rumen in smrdeč urin, debela in rumena obloga na jeziku, nestrpnost in jeza…) V tem primeru v prehrano dodajte še :

  • banane, hruške
  • vodni kostanj, sladkorni trst,
  • zeleno in kumare

Najboljših deset popolnih živil, ki jih lahko uporabljate vsakodnevno in zelo pripomorejo k zdravju, vitalnosti, mladosti ter zelo uspešno kljubujejo proti pomladanski utrujenosti:

  • jajcklicaj pomlada : nižajo tveganja sladkorne bolezni
  • lupinarji : recimo ostrige uravnavajo spolne hormone
  • temno meso : temna perutnina
  • divji losos : uravnava hormon leptin, ki je odgovoren za hormon, ki uravnava lakoto, je odličen za zdravje ščitnice
  • križnice : brstični ohrovt, brokoli, cvetača,…uravnavajo estrogen, ter uravnava ščitnico ( zelenjavo kuhamo krajši čas )
  • pomaranče, citrusi,… : pomagajo uravnovesiti kortizol, ampak jejte cele NIKOLI stisnjene
  • ovsena kaša : odlično vpliva na presnovo inzulina in za več ur prežene lakoto
  • surovo bio maslo : uravnava spolne hormone, in DHEA, preprečuje srčne, ter rakave bolezni
  • oljčno olje : uravnava spolne hormone, niža holesterol
  • polnomastno mleko : naj bo organsko in polnomastno, uravnava hormone in inzulin, ko je raven inzulina ustrezna človek shujša 🙂

 




Zelenjava ki je v tem obdobju zelo priporočljiva:
artičoke, brokoli, bučke, čebula, drobnjak, endivija, jajčevec, kumare, ohrovt, paprika, por, peteršilj, radič, redkev, repo, rukola, stročji fižol, šalotka, šparglji, špinača, zelenavprasaj pomlad, zelena solata, zelje

Sadje ki je v tem obdobju zelo priporočljivo:
avokado, borovnice, češnje, grenivke, grozdje, jabolka, jagode, kivi, kokos, lubenica, mango, melona, paradižnik, pomaranče, limone, slive, hruške, banane

Beljakovine, ki jih lahko jeste:
fižol, gobe, jajca, jastog, jetra, ostrige, piščanec, puran, race, raki, ribe, škampi, školjke, tuna ( lahko tudi v pločevinki ali vodi )

Maščobe:
gosja mast, kokosovo mleko, laneno olje, maslo, oljčno olje, oreščki, palmovo olje, konopljino olje, svetlinovo olje

Mlečni izdelki:
kefir, mleko, polnomastna smetana, sir

Pijače:
čaj brez kofeina, zeliščni čaj, sveža voda, zeleni čaj


Predvsem pa uživajte svežo prehrano, vsakodnevno uživajte na svežem zraku, ter bodite vsak dan vsaj 1 uro fizično aktivni! Tako boste pomladanski utrujenosti pomahali v slovo 😉

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja